America is the best half-educated country in the world

Hade skola som vanligt idag och usch vad jag var trött! Fredag, och sedan insanity på idrotten.. Ville bara sova under sista lektionen, men eftersom det är engelska med våran kuliga lärare så skulle det aldrig funka + att vi sitter och hög-läser pjäsen oedipus...

En sak som jag faktiskt är förvånad över är att vissa amerikanare (mer än vad jag trodde) har våran så kallade "sex-humor" om ni förstår vad jag menar. Alltså vissa är typ värre än många svennar!! Liksom trodde att alla skulle vara sådär torra och tråkiga och jag skulle skämta om något som ingen skulle förstå.. nejdu, här skämtar dom hejvildt!

Efter skolan skjutsade Lesia mig till ett nytt mall som jag fick gå och strosa på i ca 3 timmar. Är besviken att jag bara han köpa 2 bh:ar från Victoria's secret, en parfym (rihanna, dock inte den jag absolut ville ha) ska köpa min älskade Ralph Lauren parfym sedan samt den andra Rihanna (parfymerna är galet mycket billigare) 2 par linnen/toppar och så sprang jag iväg och köpte en diet-coke = det viktigaste... Jämt när jag far till ett nytt mall för första gången blir det jämt för mycket så jag inte köper något, men nästa gång..

Imogon ska jag iväg till Pearland och Jessica (den danska utbytesstudenten) blir att jag sover där, och sedan på söndag far jag och hennes familj + kanske någon mer till schlitterbahn i Galveston. Schlitterbahn är alltså en vatenpark med massa olika åk-saker! Taggar så galet mycket! Tyvärr vet jag inte om det blir några bilder efter som att det är just det - en vattenpark. Blir inskjutsad till downtown kring 12 där Anke eller vad hon nu heter (jessicas vmamma från Tyskland) kommer möta upp oss och sedan följer jag med henne hem. Fattar dock inte hur jag ska kunna springa omkring där hela dagen eftersom att jag knappt kan gå pga all träningsvärk, lööv it!





Var inte avundsjuka ;)

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det händer saker för dig hela tiden,så kul :-) Jag är så himla imponerad av dig min unge, du gör saker som jag alltid velat göra men aldrig vågat....
Älskar dig gumman <3<3<3
Puss

2012-09-15 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0