Bowling

Så, i går kväll var det alltså bowling på schemat, och tydligen är det en väldigt stor sak här i staterna! Det första man möttes av när man kom in i hallen var en tung rök-lukt och en massa ungar som sprang på en i försök att kasta boll... Liksom vilket välkomnande! Haha :) vi spelade iaf 3 set, och ja... Måste ju vara så cool och erkänna att jag vann 2 av dom ;) haha ne men helt seriöst så var jag 1000 ggr bättre i femman än nu, lite smått pinsamt... Men det var kul att hitta på nå :)

Kan ju säga att jag fick uppleva en väldigt amerikansk sak efter, asså sånt man bara ser i filmerna! Var ju inte så att det var överdrivet roligt, men det hände iaf :)

Var verkligen alldeles för trött när jag kom hem igår så blev inget inlägg över huvud taget, men det får ni helt enkelt ta. Man har helt enkelt inte alltid tid :)

Idag blir det i princip bara en massa plugg, för jag har 2 major grades som ska vara inne i morgon, endast Gud vet varför dom sätter sånt samtidigt!

Dags för plugg! Skriver nog mer sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det som hände? :') svara på det i ett inlägg snälla!

2012-09-25 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0