Never give up, just keep going

Snabb genomgång från skolan: Tog U.S History provet vilket visade sig vara mutiple answer, alltså rätt enkelt. I English 4 fick vi tillbaka våra essays som vi skev tidigare, visade sig att jag fick a 98, vilket också var det bästa resultatet i klassen. Känns helt ärligt fel när jag som utbytesstudent har bättre resutat i engelska än en amerikanare, men antar att det är för att dom inte anstränger sig. Har dock inte tänkt berätta vad jag skrev om i min College Essay eftersom att den var rätt personlig, men min lärare kom iaf ihåg den om man ska säga så.

Efter skolan följde jag med Nicole och Briann till "Senior ladies" vilket är en klubb. Vilket betyder att vi ska vara med i The Homecoming Parade!! Efter detta korta lilla möte drog vi vidare och åt buffalo wings till middag. Mums!! Kommer tydligen att bli fet eftersom att dom äter ute rätt ofta.. Men ändå rätt kul, då får man prova en massa nytt. När vi väl hade tryckt i oss maten drog vi till the mall en snabbis bara för att kolla utbudet av Homecoming klänningar, får se vart detta slutar. Har världens beslutsångest, tänkte ju först fara med Christina, men nu vill även denna grupp att jag ska gå med dom.. Vill verkligen inte "dissa" någon av dom, äääh fixar det på nått sätt!

Kom iaf hem rätt sent, så gjorde bara mina läxor snabbt, dushade och nu ligger jag i sängen och ska se lite Pirates Of The Caribbean tills jag somnar :)


Puss, jag glömmer inte bort er!!

Ps. Blev precis attackerad av en syrsa, tror jag dog, usch usch usch, vad gör dom i mitt rum?! Oh varför hoppar den på mig och sedan bestämmer sig att landa mitt framför mitt ansikte på datorn?!

Kommentarer
Postat av: mamma

och vi glömmer inte dig, det kan jag lova. Att du får bra betyg i engelska är ju inget som förvånar mig. Det är bra jobbat och det är bara fortsätta så...
Älskar dig massor <3<3<3
P.s Stig har skickat pengar till dig så jag sätter in dom på ditt konto. d.s

2012-09-20 @ 11:01:21
Postat av: Maya

Grattis till det superba provresultatet! :)

Vad är Homecoming Parade? Nyfiken.

Fnissade åt Din beskrivning av syrsan. Lät roligt men förstår att man inte vill ha den nära fejset!

Jättekul att Du hittar fler och fler vänner och trivs mer och mer. Vi ser gärna fler foton, fota Din skola, Dina vänner, affärer Ni åker till, hur Du bor mm...kul att se ju!

Ha det gott och hoppas Du kryar på Dej! Såg inte så nice ut med medicinen men bra om den funkar!

Take care!

2012-09-20 @ 15:26:46
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0