Strange houses

Sitter just nu i Jessica hus i pearland och om jag ska vara ärlig känns det lite konstigt och jag vill egentligen bara vara hemma och sova, men det är kul att bara sitta och snacka med någon :) blir nog dock att sova tidigt om vi ska orka upp imorgon! Men innan dess ska vi grilla :) har verkligen lärt mig uppskatta min vfamilj och inser att jag börjar känna mig hemma där! Känns konstigt att tänka sig bo i denna familjen, även fast dom är snälla och så (btw dom är tyskar).

Innan vi for hit gick jag och Jessica och snabb-shoppade, vilket resulterade i mer saker från Victoria's secret samt Bath and body works.. Kommer bli ruinerad!!

Ne nu ska jag gå och göra nå så jag inte verkar så himla retarded..

Saknar er så galet mycket! Och mina kära vänner, mamma, pappa, jessica, amanda och hampus + alla andra om ni vill, vi måste verkligen Skypea, bara så dåligt att jag inte var hemma i helgen! Och sen så måste jag bara säga att eftersom att denna familj har en liten pojk på typ 7 år börjar jag inse att jag saknar mina syskon så galet mycket <3

Btw. Jag är på väg att bli ordentligt förkyld nu, vill verkligen inte!


Kommentarer
Postat av: Maya

Åhh jag blir så avis på Din shopping ;) Vill ha så mycket från VS, tror jag får beställa med Din mor (eller be henne packa ner mej i handbagaget) hihi. Släng upp lite bilder på vad Du shoppat :)

Kul att hitta på nåt annat och umgås med andra utbytesstudenter. Det var säkert roligt i vattenparken, hoppas Du fått nån bild därifrån. (Du skulle ha kunnat låna min undervattenskamera över dagen om det hade funkat) :)

Härligt att Du verkar trivas bättre och bättre! Meeeera foton på staden, människor, saker Du gör och så, är sååå nyfiken! :)

Krya på Dej! Kram!

2012-09-17 @ 10:25:26
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0