Ca 1.5 år senare

Har sett att det fortfarande kikar in några personer här lite då och då. Bloggen dog ut tyvärr ut innan mitt år var över och detta för många olika anledningar. Vattenpolon tog över större delen av mitt liv och snabbt som det var åkte vi till Dallas för att spela State Championship. Det gick sjukt bra för både oss och killarna och det var nog den bästa upplevelsen i hela mitt liv.

Tyvärr slutade helgen väldigt dåligt eftersom att direkt jag kom hem så kaosade det med värdfamiljen. Vårt redan skakiga förhållande blev värre... Visade sig att rykten gått, och folk har pratat om saker de ej skall göra. Bla en tjej i WP laget som var kompis med min V-syster som hade "råkat" öppna dörren och höra vad jag och min tränare snackade om, vilket var då om familjen, hur jag trivdes och så mycket annat. Tyvärr hörde hon en liten del av en sak som egentligen inte alls var spec dåligt, men som lätt kunde missuppfattas.. Detta var veckor innan state. Jag och denna tjej blev då något ovänner, men vi valde att låta det vara utan att skaffa en massa drama.

Den sista State natten i Dallas skulle vi fira. Vi alla gick till olika ställen, vissa gick till hotell-poolen, vissa festade olika hotellrum osv. Jag for och var med några av killarna. Vi var alla polare och hade grymt kul. Sen visade det sig att den här tjejen då hade en liten crush på en av killarna och eftersom att jag var enda tjejen inbjuden så blev det Kaos. Ska jag vara helt ärlig så jaaa, typ 3 av de ca 7 killarna hade varit o rökt på, någonting man tyvärr under tiden där borta lärde sig att acceptera. Liksom acceptera att det fanns och acceptera att vissa polare gjorde det. Vi hängde även med både mamma och pappa till två av killarna. Dessa föräldrar hade tyckt att det var helt självklart att vi skulle få fira och hade köpt ett flak lättöl. Jag bestämde mig för att inte dricka pga att min situation redan var ganska kritisk om man kan säga så. Vi skulle alla sedan gå ner till sällskapsrummet på hotellet, och gissa vem vi möter på vägen ner. Självklart denna tjej, som inser att det varit alkohol osv. Innan jag ens kom hem dagen efter s¨å hade hon ringt till min V-mamma och sagt att jag supit och festat, synligt påverkad.

Detta får jag veta direkt jag packat upp min väska jag haft med mig. Min V-mamma kommer in och säger att hon är väldigt besviken och att hon hört saker osv. Jag tänkte att "nu är det kört, jag kommer bli hemskickad för nå jävla påhitt". Efter många om och men så gick vi vidare, nästan ingen i huset snackade och min sista tid i usa blev helt enkelt ganska obekväm "hemma". Samtidigt så fick detta mig att vara med ännu mer kompisar och hitta på fler saker. Dette ledde därför också till att tiden blev den bästa också. Prom, Graduation osv.

Men ja, bloggen lade jag bort, just då orkade jag inte förklara och beskriva min situation och jag ville bara njuta av sista tiden i landet och staden jag nu fortfarande kallar hem.

Jag ska inte säga att jag var perfekt och att jag följde alla regler där borta, för det gjorde jagverkligen inte. Jag festade med mina kompisar någon enskata gång samt Prom och Graduation. Jag och en kompis hoppade över ett staket till en pool mitt i natten (stängde 9pm, förbud efter) tills polisen kom och vi var tvugna att gömma oss. Vi har farit ut till the middle of nowhere och bara chillat och kört bil mm. Jag bröt regler men samtidigt har jag inte känt mig så levande och skaffat mig så enormt många och underbara minnen som jag längtar tillbaka till.

Där har ni det, varför jag slutade skriva, men jag stannade och jag slutförde allt. Jag längtar tillbaka dit varje dag, men jag har nu även ett underbart liv här i sverige med sjukt bra kompisar, studenten som närmar sig och den bästa killen man någonsin kunat önskat sig, som jag har turen att dela min vardag med. Men jag skall tillbaka, och snart.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0