Samtal

Tis 5/4-11

Jo! Nu har jag ringt! förut har jag bara haft mejl-kontakt men nu så tog jag mig samman och ringde. Vfö har jag inte gjort det tidigare?? jaja, men nu är det i alla fall gjort :) Var faktiskt inte ens nervös när jag slog nummret, och de svarade så snabbt att jag inte ens han tänka på vad man skulle säga mm, haha :D
I alla fall så när jag sa till hon att jag hade intervjun i Feberuari (!) och än inte fått någontig så sa hon någonting om att det absolut inte ska vara så och att hon skulle fixa.
Sedan blev det telefon igen och då sa hon att paperna hade liksom "farit mellan stolarna" (som hon nu uttryckte sig) hos hon som intervjuade mig (och haft mejl kontakt med) och så sa hon att det absolut inte skulle vara såhär.
Så nu kommer jag troligtvis få dom i vecka lr på måndag, YEY!

Var bara tvungen säga detta (man ska ju skriva om sina erfarenheter, haha) och att var inte rädd för att ringa!
Dom var supertrevliga så inget att oroa sig för. Gör inte som mig och vänta i 2 månader innan man väl ringer, det funkar bättre och går mkt snabbare att få svar!


Kram <3

Ps. är det någon fler som haft liknande problem?

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag fick mitt svar 3 dagar efter min intervju!

Jag intervjuades på en Lördag och dom i stockholm fick papperna på måndagen. Så jag fick svaret via mejl på tisdagen! :) skönt var det då! Men nu är det bara segt att vänta!! haha :P

Men endå, stackars dej som fick vänta så länge!

hoppas du kommer med, fast det gör du säkert! :D

ha det bra, kram! :)

2011-04-05 @ 20:57:38
URL: http://usahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0