Vad håller dom på med egentligen??

Ons 23/2-11

Det är precis vad jag säger till mig själv 24/7! Det har snart (på söndag) gått tre veckor sedan intervjun och har inte fått någonting från Explorius! Jag har börjat tänka att jag inte kom med, men det kanske bara tar så lång tid för att alla 11/12or ska fixas i 1:a hand. Man vet ju aldrig, om jag inte kommer in med Explorius vad ska jag göra då? Söka med EF lr någon annan? Neeeej nu är det negativa tankar här, så får det inte vara.
Problemet som är störst (problem och problem...) är att på tisdag kommer jag att fara till Indien och om det kommer efter det kan jag ju inte öppna det!!
Ääh var bara tvungen att skriva av mig lite onödiga saker som ni troligtvis inte tyckte var så interessant, men men...

Svar: Du har ju fortfarande lång tid på dig att bestämma vilken organisation du vill åka med! Men jag tror i alla fall att jag kommer välja delstatsval (kanske region, då blir det södern) och då blir det i såna fall FL, Az, och så funderar jag på några till :) så länge de är rätt så varma! haha
Som jag har hört (på bloggar och av Ex) så ska det inte vara några problem att dejta men har ockå hört på en blogg att hon blev hemskickat pga av någon sånt (?) men jag vet ju inte riktigt om det var något annat som påverkade.

I alla fall!! Vi får se om jag hinner få från Explorius innan jag far till Indien! Men jag skriver så fort jag fått reda på något mer!!

Kraaam! <3


Kommentarer
Postat av: sofie

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ansöka såhär tidigt! Jag ska oxå åka till USA med explorius 12/13 :D

2011-02-23 @ 18:50:02
Postat av: hanna USA 12/13

men kan du inte ringa till dom och höra? :)

2011-02-23 @ 22:10:22
URL: http://usahanna.blogg.se/
Postat av: tessan

Precis, du kan ju ringa :) tror inte det är någon fara, i princip alla brukar bli accepterade så länge man har minst G i alla ämnen och verkligen vill åka (så att de inte tror att man åker för att föräldrar har övertalat en/bara för att en kompis också ska åka...).



Angående dejting så är det upp till värdfamiljen, man får följa deras regler tror jag! :)

2011-02-28 @ 21:55:17
URL: http://thezi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! ska också åka med explorius till usa 2012/2013, länka varrandra? :D

2011-03-17 @ 18:03:33
URL: http://hannaiusa.devote.se
Postat av: Emelie

Hej jag heter Emelie, är född 96 och ska också till Usa som utbytesstudent 12/13. Ska vi länka varandras bloggar? Hare bra! :)

2011-07-15 @ 00:56:30
URL: http://breakawayusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0