Egna tankar... Lite sådär random

Tor 31/3-11

Jag vet inte riktigt varför men jag har inte fått ett svarskort från Explorius än, vilket får mig på något sätt att tappa den sista sådär "taggen" min utbytesmania har gått ner från kanske 150% till 98% :(
Jag kan då säga att jag fortfarande är taggad men att läsa bloggarna och utbytesstudent.se ligger inte som nr 1 utan som kanske 1,5,menmen... Vi får se om det kanske bara är att eftersom så många 11/12 or fått värdfamilj nu (GRATTIS TILL ER, och skriv gärna så kan jag följa er blogg också,hihi) så kanske jag har hamnat lägre i prioriteringen vilket kanske inte är så kul, men jag är ändå glad för att årets utbytisar får familjerna så snabbt!!
Förra året då man läste bloggar så hade typ inte hälften fått värdfamilj innan juli och om inte senare!
Dock så har jag fått vänta sedan intervjun det 6/2 på svarskort vilket jag ändå tycker är rätt så dåligt gjort, men kan lungt säga att jag absolut inte skulle velat välja någon annan organisation. Men måste ta och snacka med dom igen om jag inte fått det snart!

Och Hanna (http://hannaiusa.devote.se/) så förlåt att jag inte svarat och så (pga indien) men jag skulle gärna vilja länka! Föresten Grattis till antagningen!! Kram <3 

Kram och ha en bra dag!! <3
Btw så har min blogg börjat bli kallad "husa bloggen" lite omkring staden haha :) så söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0