Paris <3

Tor 12/5-11

Imorgon (lr rättare sag inatt) kl 04:15 far vi hemifrån till Paris! Jag far med franska-klassen och kommer vara borta i ca 1 vecka. Problemet med allt är packningen! Jag har kommit på att nu när jag ska fara bort 1 vecka så har jag problem med vad jag ska packa och att jag tycker att packningen blir så tung (dock inte ens uppe i 20 kg, men ändå) och då är frågan... Hur ska jag klara av att packa för 1 år?? Det tycker jag personligen är en väldigt bra fråga! Dock så vet jag att man kommer att köpa mycket kläder och sådant i USA, men då ska man ju även ha med en massa personliga saker... Svårt det där! Men det är ju 1 år kvar till det (1 år!! det är inte alls mycket! kommer ju ihåg för över 1 år sedan då jag började snacka med föräldrarna om allt, och det känns som nyss!)

min fulla väska...

Ha det gött allihopa! pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0