My life belongs to the other side, behind the great ocean's waves

Fre 16/9-11

GISSA VAD, ALLA UNDERBARA!!! Jag har fått mina ANSÖKNINGSHANDLINGAR idag :D Jag är bara såå Taggad just nu, så ni få ursäkta mina vokaler ;)

Alltså precis som jag sa så har jag fått mina ansökningshandlingar idag. Det betyder att man ska börja söka ordentligt till USA:) Förut har jag bara blivit "antagen" och så nu under sommaren har jag och massor av (Explorius) utbytisar peppat varandra. Det var först efter alla 11/12or åkt som vi skulle få fortsätta med processen.
I dessa nya papper (som btw kom med mejlen) får man fylla i mer information om sig själv.
Eftersom att Explorius har sammarbetsorg i USA så får man även en sådan tilldelad :) Jag fick ISE, Alla som ska välja Delstatsval fick dem :) 
Såå nu sitter jag alltså och fyller i, skriver och funderar... Men det är kul, jag är taggad!

Just nu är jag för hyper för att kunna skriva någonting mer eller me detaljerat, men jag återkommer ;)



Puss <3// Sara

Ps. Ny Design på väg, därav kaoset

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej!

Jag ville bara säga att jag bytat bloggadress från dudabite.spotlife.se till usafredrik.blogg.se. Hade varit snällt om du kunde länka dit istället! Tack!

2011-09-18 @ 01:06:40
URL: http://usafredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0