At The Hostfamily

Nu är jag framme i Houston, Texas!! Steg upp kl 2 i morse eftersom att bussen  gickmot flygplatsen kl 3 och 5 gick planet. Dom hade typ världens konstigaste security check! Man var tvungen ställa sig i en sån där konstig kopps-scanning typ. Blev typ rädd när dom sa att jag skulle stanna och hålla händerna över huvudet.
Satt sedan och väntade på flyget med några underbara personer som jag lärt känna. Jag flög först till Charlotte, North Carolina och sedan vidare till Houston. Dock på grund av dåligt väder blev vi typ 1 timma försenade :)
 
När jag skulle kliva av planet slog mitt hjärta typ i 210 och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Fick gå en bit, men sedan såg jag dom! Kände igen dom redan från ett bra avstånd och visste typ inte om jag skulle springa sista biten eller inte (gjorde inte det, haha) och när jag kom fram fick dom var sin kram, var typ så lycklig. Det blev inget awkward eller sånt utan vi gick till baggage claim, hämtade upp mitt fina lilla bagage, tog lite kort och så. Sedan gick vi mot bilen, snacka om Truck!! Fick lära mig hur man kliver in i den på rätt sätt (finns rätt och fel sätt) och nu tror jag det har fastnat.Vi for till huset och lämnade av allt mitt bagage och så, träffade hundarna (som dom hade sagt kunde vara lite avståndstagande i början) som var såå gulliga, vi blev homies dirr och nu ligger dom och chillar i sängen med mig.
Iaf så for vi och käkade hamurgare som var sååå god! Och sedan skjutsade vi Christina till hennes första dag på jobbet! hon kommer snart hem så då får jag höra hur det var :) Vi kommer verkligen bra överens, har samma filmsmak, hon är rätt staightforward (vilket jag gillar), har humor och är avslappnad. Efter det åkte jag och Lesia iaf och shoppade lite i typ världens största affär! vi gick dock ganska snabbt igenom. Så nu har jag packat upp och sitter och tar det lugnt med hundarna, snart ska vi dock äta (min vmamma lagar egen mat, lycka!) och sedan blir det movie time!! :D
Bella

Boo Boo and Bella


Berättar mer om NY snart! C ya!

Kommentarer
Postat av: annalitborn

halloj! jag vill VERKLIGEN åka till USA efter första året på gymnasiet (går i 9an nu) och gaah!! har hittat din blogg och följer den även på bloglovin, och fyy vilket lyckat första möte!!
gillar din blogg starkt!! :D

2012-09-12 @ 12:14:11
URL: http://anneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0