No school today

Japp, som ni läste så blev det ingen skola för mig! Vi var först och registrerade mig och så, visst det gick bra, men jag måste fixa fram ännu mer betyg och papper, för att det ska funka att jag tar Graduation, bla gympa. Och som ni svenskar vet tar man ju bort ett betyg i slutet av 9:an, detta var då min idrott, därför står inte det i betygen viket resulterar i att det ser ut som att jag inte haft Idrott.
Därefter var vi tvungen fara till skolan för att fixa schema osv... När vi insåg att vi knappast skulle vara klara före 4 eftersom att det var så många elever där så åkte vi hem. Därför blev det ingen skola. Dock ska vi nog tillbaka på onsdag när det mesta har lugnat ner sig. Så nu sitter jag iaf här, hemma igen medans Christina är på skolan. Dock så ska jag nog dra och bada lite senare eftersom att just nu sitter jag och desperat försöker kontakta massa människor.
En sak jag måste säga, missförstå mig inte nu! Är att jag som vit tjej med blont hår verkligen står ut i min skola! Här är de flesta Mexikaner eller mörka, det finns ju självklar "caucasians" men gosh, det är bara så udda! Liksom här kommer det en massa "gangstas" med deras gäng, 5 storlekar för stora sneakers, samt jeans, deras kepa hängandes i hällorna på byxorna, och en wierd T-shirt. Jag har inget emot dom, men liksom come on, om du ser ett sånt gäng i Luleå/Piteå så flyttar du dig rätt snabbt ur vägen. Här, well go get a bitchy attitude or go home i princip. Haha ne men det är bara lite udda och många verkar ändå schyssta.

Nu ska jag dra till poolen, c ya guys, love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0