We are the kids with the hungry hearts, and they can never keep us apart

Idag fick jag säga mitt första hejdå till en nära vän, eller flera... Jag kan inte ljuga, det var tungt! Man kan aldrig liksom säga hejdå på ett perfekt sätt, utan det känns som att man ska träffa dom redan imorgon igen. Ändå kom det några tårar, haha men vafan, drar en affe och säger YOLO! Passar faktiskt in för mig :) Var i Luleå och fikade med mina underbara vänner, usch för bussresan hem! Man lämnar så mycket minnen, dock kommer jag ju alltid bära med mig dom.

Imorgon kommer stora feta släkten på "avskedsfika" så då blir det ännu mer avsked. Har haft panik över hur jag ska hinna med allt, men tror att jag lyckas med det mesta iaf. Om inte så kommer jag ju ändå tillbaka på sådär 10 månader! <3



Ellen, Jag och Olivia framför skolan


Ellen, Anton, Alfred och moi!


Och eftersom att vi är så coola kör vi en till hopp-bild


Sist men inte minst! Kommer sakna dig Affe! <3

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Stort lycka till! Jag hamnade nästan i Houston när jag skulle hit som au pair.

Svar: Tack så mycket!! Gud vad härligt!
Sara

2012-08-20 @ 21:05:09
URL: http://www.breakaway.se/
Postat av: Frida

Hej, kom in på din blogg av en slump och blev otroligt chockad när jag såg att du också gått på lärkan, shit vad häftigt att du tog dig till USA, har haft samma dröm i flera år att fara som utbytesstudent dit men det har som aldrig blivit av :-( Hoppas allt går bra där!

2012-11-06 @ 15:55:37
URL: http://nattstad.se/ffrida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0