Feel So Close

Lör 07/01-12

Tjo alla härliga! och Gott nytt år! :) Äntligen är det 2012 vilket betyder att jag far om lite mer än ett halvår. För ett år sedan skickade jag in Intresseanmälan, så för er som ska åka 13/14 är det bara att anmäla er :D
Jag kan även säga att jag är sååååå avundsjuk på en Exploriusare som precis fått sin värdfamilj!! :D Och nu så blir man så enormt taggad ibland och tänker "då kanske inte min värdfamilj är så långt bort heller" samtidigt som man kan få panikattacker och tänka "Jag kommer säkert få värdfamilj i September som inte ens är min värdfamilj utan en välkomstfamilj som är helt konstig" haha men det kommer säkert bli bra! :)

Vad hade du för betyg när du sökte till utbytesstudent? Hoppas du får det bra där borta! :D

Tack så jättemycket! :D Jag hade i genomsnitt VG kan man väl säga :) Betygen har inte väldigt mycket och göra med om man kommer in eller inte, så länge man har minst G i alla ämnen :)

Vänta... Dom har börjat leta värdfamilj, men du ska till Texas, hur kan du vara säker på det? :O

Självklart är det inte riktigt 100% att jag kommer hamna i Texas, men på grund av att jag valde delstatsval (Texas var nr 2) så börjar dom leta där :) och om dom inte hittar värdfamilj där så fortsätter dom att söka någon annan stans :)

Hoppas ni har det bäst!! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ebba

oj, har någon fått värdfamilj redan!? vad häftigt!!

jag tror att änven jag skickade in min intresseanmälan vid den här tiden faktikst!

2012-01-07 @ 22:15:49
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Kosmas

Okej, tack för att du svarade! Men grymt om du hamnar i Texas, haha skulle va sjukt om du hamnade i Honey Grove! Fråga inte varför... Ska på intervju snart nästa vecka!

2012-01-08 @ 03:50:29
Postat av: Sofia

Hej, jag ska också till USA och har länkat dig. Länka tillbaka? :)

2012-01-22 @ 16:43:59
URL: http://sofiamco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0