I was up so high looking down at the sky

Dagarna rullar på och en massa folk har redan farit.. I alla fall så känner jag att jag behöver göra någonting åt min fina design, asså typ lite mer färg eller någonting sånt. Vill verkligen inte behöva tjorva med den det första jag gör i USA så ska försöka fixa ihop någoting spännande, ni får väl fortsätta titta in ;)
Har varit på trästocks festivalen nu i helgen vilket har gett mig en lite extra boost, samt att träffa flera utbytisar! <3
Såg bla. maskinen och sånt, liksom sista ordentliga chansen att få göra någonting med vännerna innan jag far (dock så blir det ju självkart avskedsfest, var inte rädd) och kan ju säga att det var galet!
Säger bara: Man e sämre på flaggor än vad jag trodde, den var tydligen inte norsk (förlåt otto från danmark), Maskinen samt Trainspotters sågs från första parkett på någons axlar, många fina tags som än lyckas sitta kvar, några ybercoola vakter (spec han som tagade sig som Timbuktu), många nya vänner och nya minnen, TACK ALLA!!!



Hälsningar från mig och olli :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0