You gotta know you want in too

Livet rullar på som vanligt och om sådär 4 dagar är det sommarlov, och fortfarande ingen värdfamilj.... Ni förstår inte hur jobbigt det faktisk är varje gång folk frågar exakt vart jag ska eller om jag har fått värdfamilj. Jag är less att svara "jag vet inte än", jag tror det är en sak som nästan bara vi utbytesstudenter fattar. Självklart vet jag att största delen av studenterna får v-familj under sommaren, men jag vill verkligen inte bli den som först får familj i september, vilket dock inte skulle förvåna någon :P Om 57 dagar far dom första studenterna till NY, förstår ni hur galet det faktiskt är! Det är alltså ca 1/3 av den tiden jag väntat på värdfamilj (166 dagar), mindre än 2 månader av sommarlovsdagar.. Hoppas ändå varje dag att Explorius ringer och säger att jag fått familj




XO//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0