We so fly, Middle finger up to the sky

Fre 30/3-12


Jag kan nu säga att det har gått 100 dagar sedan jag blev godkänd i USA och dom började leta efter familj.
Å andra sidan betyder det att det har gått 100 dagar utan att jag fått värdfamilj.. Fast liksom det finns någonting, får väl hoppas att det betyder någonting :) Jag har alltså ingen aning om vart jag kommer bo om 5 månader, hur många av er kan säga det? Ändå en rätt härlig känsla, alla tycker ju olika men varför vill man stanna här?

Annars så är avresemötet bokat nu. Den 3 Maj kommer jag fara till Umeå för att få en massa info, i sådär 3 timmar :) I Stockholm, Malmö och Göteborg är mötet 4,5 h, får man säga att man är lite besviken? Skickade iväg ett mejl till Explorius och frågade varför det var så, svaret var att det skulle komma färre personer till Umeå vilket leder till färre frågor.. Ändå tråkigt att missa så mycket! Frågorna är ju en stor del av infon :)
Ser iaf ändå fram emot det!

C ya Later


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej Sara!

Undrar om du vill länka till min utbytesblogg? jag har i alla fall länkat din så vore kul om du ville länka till min också, har inte skrivit så mycket än men det kommer väl när jag är i USA :)

2012-04-17 @ 23:55:16
URL: http://http:/jasmineiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0