Happy Halloween!! đŸŽƒđŸ‘»

Det blir ett vÀldigt kort och litet inlÀgg nu eftersom att jag Àr dödstrött och jag skriver pÄ min mobil. Jag har nu inte varit inne pÄ datorn pÄ 2 dagar sÄ det Àr dÀrför jag inte har skrivit nÄgra inlÀgg. Skulle ha skrivit om Skype med mina underbara vÀnner, men det kommer ett inlÀgg om det!!

Iaf sÄ fick jag typ vÀrldens bÀstaste och underbaraste sak man nÄgonsin kan fÄ just nu!! NÀmligen en bild pÄ fb dÀr det stÄr att mina vÀnner saknar mig <3 jag vet att det Àr udda att bli sÄ glad för en sÄn sak, men assÄ det visar att dom inte glömmer bort mig, haha :)

Annars sÄ Àr det ju Halloween idag och vi kom precis hem efter att ha gÄtt trick or treating, och ni skulle inte förstÄ hur mycket godis vi faktiskt fick!! Jag kommer bli fet. Ne men vi gick inte sÄ mycket men det rÀckte ÀndÄ och vi vart trötta efter ert tag. Och alltsÄ, jag var ju dÄ "brandkvinna" sÄÄÄ ja nÀr vi passerade en grupp 14 Äriga pojkar börjar nÄgon sÀga "there's a fire in my pants" osv... Liksom dude your balls haven't even dropped yet! VÀnta nÄgra Är innan du ens ska ha en chans! Haha ne men whatever, det var kul och min vmamma som satt med en vÀninna han fÄ i sig lite vin sÄ nu Àr hon riktigt kulig :P Well Well nu ska jag fortsÀtta försöka fÄ ut stickan frÄn min fot och sedan sova. Kom i hÄg att Àven fast man Àr pÄ andra sidan jordklotet betyder det inte att man kommer ifrÄn vÀrdsliga saker... SÄ som stickor....

Haha god natt, och Happy Halloween!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0