Hösten är på G

usch, hatar att börja skolan igen efter lovet! Haha kan man inte bara ha lov året om?
Skolan här blir mer och mer som den vanliga skolan: Alltid less och alltid skoltrött. Allt är inte lika nytt längre och dagarna liksom susar förbi. Normalt brukar hösten kännas olidligt lång och tung men i år har den gått galet snabbt och snart är det Jul, helt galet! Och tänk våren som brukar gå snabbt i normala fall... Jag antar väl att det är vädret som gör det här. Det är fortfarande varmt och här om dagen var det i princip 28 grader, så den där vanliga höst depressionen har inte insett att det är höst än. Även fast det här med vädret inte är spec bra eftersom att ena dagen kan det vara 28 grader och nästa 18, ca 10 när man far till skolan. Jag kan klart påstå att det är vädret som driver min kropp galen så nu är jag sjuk igen... Go Sara! Detta är iaf Houstons höst, och nu har löven också börjat byta ytterst lite färg, inte för att alla träd tappar löven här...
Ni svennebananer har det bra med vädret, inga oväntade händelser haha. Som vanligt antar jag väl: Snö, regn, lite blandat snö igen, massa minusgrader till +4. Härliga gamla vädret i Norr!

Nu vet ni iaf att jag lever! Fick även tid att Skypea med min underara familj (familjer) under den lediga tiden. Min broder. Mamma och samtidigt min styvpapa och syster. Min pappa, farmor och andra syster. Härligt att snacka med dom! Tyvärr (inte för dom kanske) så var många av mina kompisar iväg hela helgen och såg på SHM så fick inte riktigt möjligheten att snacka med dom, men det får göras en annan dag! Och sen kan jag tillägga att min farmor tyckte att Skype var en makalös uppfinning, även om hon msissförstod det där med att man inte ska prata så nära som man kan med mig på skärmen. Men hon var söt ändå <3

Woho nu vet ni svennar att jag lever! Puss på er och ha det bra i svenne-land <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0