LOOOOV

woho, fick Thanksgiving lov idag!! Dock så hade jag prov och uppsatser i varje ämne men antar att det är okej.
Imorgon har vi planerat en tripp till Gaveston (stranden) bara för att mysa och ta det lugnt. Tydigen ska det bi ca 27 grader och jag klagar då inte! Shorts-väder ohja :D det positiva med att bo i Houston.

Annars så har jag och min vmamma bakat pumpkin-cheescake till på torsdag då vi ska till Beth and Cory's för att fira thanksgiving. Kommer bli lite coolt att fira min första Thanksgiving! Doch så får jag samma fråga om och om igen: Do you have thanksgiving in Sweden? Liksom snälla, vet ni inte ens vfö ni firar det? Amerikaner... Sedan vid midnatt ska vi fara och shoppa på Back Friday, vilket betyder att i princip allt har rabatt. Snacka om taggad för det! Ska shoppa som aldrig förr!

kisses!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman

Skönt med lov och värme hoppas allt är bra sitter i Kiruna nu -6 grader och ca 25 cm snö.Ät inte för mycket pumpa bara.
PoK

2012-11-21 @ 11:51:50
Postat av: Maya

Vad härligt att Du får åka till Galveston också! Passa på att se mycket :) Låter härligt att besöka stranden när det är så varmt :)

Hemma är det 5+ och grön gräsmatta, regn emellanåt.

Ser gärna foton på Din shopping! Hittade Du några fina fynd?

2012-11-25 @ 16:41:15
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0