Thanksgiving

Min första Thanksviging var vädigt härlig. Vi for till Beth and Corey's house där det var min famij, Beth, Cory, Alex (deras yngre son), Wayne (deras andra son som är hemma från college) Patrick, en mamma och en liten bebis. På något sätt kan man gämföra det lite med jul. Man är med säkt och vänner, äter mängder av olika sorters mat så att mn knappt orkar göra någonting efter och sen ska mn även äta efterrätt på det. Sjävklart åt vi Kakon, stuffing, potaismos, mycket pumpa, majs och andra godsaker som jag inte riktigt vet vad det är. Efter middagen for min vsyrra till hennes pappa för att äta mer medans vi andra "barn" (17-20) gick upp och spelade tv spel mm. Ohja så nu är jag pro på Halo 4 och Call of Duty! Snacka om bäst alltså... Eller alltså jag var ju iaf bäst av tjejerna :P
Jag fick även lära mig hur viktigt det är att se Napoleon Dynamite för att förstå den amerikanska kulturen, så nu har vi bokat in en movie night. Sjävklart var det sedan efterrätt. 7 stycken olika bakelser, pajer och cheescake. Om man inte var tillräckigt mätt innan så blev man iaf det nu, jag lyckades ändå bara smaka 3, men dom var goda kan jag lova! Och för er som ville veta så smakar pumpa lite som pepparkaka, lite svårt att förklara men det påminner om varandra iaf :) När vi än en gång låtit maten sjunka ner en bit blev det sällskapsspel. Haha vädigt underhållande må jag säga, dessa människor är så härlig och spec de härliga brorsorna! Älskar synskonkärlek :P

Inte undra på att folk blir feta här! Det sjuka är att folk kan få i sig så myket som 15 000 kcal en dag som denna.
Usch tackar gud för att jag troligtvis inte gjorde det (hoppas jag iaf)

Nu ska jag ta en liten kort PN innan vi ska upp igen för att fara på Black Friday och shoppa!

Happy Thanksgiving everyone! <3

Kommentarer
Postat av: Maya

Kul med utförlig beskrivning vad Ni gjort och vad Ni ätit :) Ja, Pumpa smakar som Pepparkaka, min mormor brukar ibland ha pumpa i lingonsylt som hon kokat. :D

Vill se foton från Thanksgiving mm ;) Shoppingfynd? :D

När ska Din mamma hälsa på? Tänkte om hon kanske kan fixa nåt till mej isåfall? :)

Hugs!!!
Kram!

2012-11-25 @ 16:52:22
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0