It takes a Bitch to know a Bitch

Dessa TAKS test tar verkligen kol på mig!! Ca 3 timmar varje dag sitter jag där... Idag var det "Sciens" vilket jag inte ens ar en lektion i här. Liksom alla termer osv är ju helt annorlunda, så där satt jag och försökte lista ut vad ORDEN betydde mer än vad svaret var. Usch tacka gud att det bara är en dag kvar, sen är det bara att klara lektionerna och sen hallå graduation ;)
Annars så rullar det väl på som vanligt, men känner att snart så kommer jag typ få ett bitch utbrott på min vsyrra. Liksom det är verkligen det där klassiska ensambarnet syndromet, vilket jag inte tål. Hon är helt toppen ibland men sen kommer det dagar då den sidan kommer fram och hon säger saker som "sara kan du knäcka min rygg (eller vad det nu heter)" om och om igen tills jag gör det, liksom när jag gick på toa innan så fick jag inte ens vara ifred utan hon satt i vardagsrummet och fortsatte skrika... Liksom vafan låt mig gå på toa i fred!! Haha men whatever, antar att det blir som ens egna familj, man bråkar med sina syskon.

Sen så ska nog jag och Nicole fara och fixa våra naglar snart, båda är i behov av nagelvård!! Förhoppningsvis blir det snart så man slipper gå runt och skämmas + att jag vill göra nå annat. Vi ska nog också fara och köpa halloween kläder eftersom att det är nu om en vecka. Längtar!

Sorry för tråkiga inlägg, men har verkligen inte ork eller tid i veckan :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0