Ja må han leva...

Helt otroligt Pappa, åren kommer och åren går och här är ännu ett. Om jag kunde så hade jag ringt och börjat sjunga ja må han leva, och sedan fråga om jag ska fortsätta sjunga, sådär som du brukar göra (även fast ingen kan slå din vackra stämma) :) Jag tänkte börja beskriva dig, men vet knappast vad jag ska skriva. Jag antar väl att det är som att jag skulle beskriva mig själv. En av de goaste någonsin men om det är någonting som du stör dig på så finns det inget som kan dölja det. Många kloka ord har jag hört men även flera ogenomtänka saker. Liksom, det är det jag tänker och det låter rätt för mig, visst borde alla andra fatta? Ellerhur? haha. Men vi pratar samma språk, något som inte alla förstår. En man som är så beslutsam att om han vill få någonting gjort så gör han det, spelar ingen roll vad det är. Du ska jämt ha svar. Jag har alltid sett upp till dig över hur stark du är (inte muskler, för där vinner jag lätt), liksom det känns alltid som du vet exakt vad som behöver göras, även fast det är svårare än vad man tror. Och din humor, haha saknar att skämta med dig typ varje dag... Du är även en av de mest underliga människorna, du skulle lätt välja en skoterresa uppe i fjällen i stället för en solsemester i Thailand, jo jag vet hur härligt en fjällenresa kan vara, men hur jag än gör så kommer jag jämt tillbaka till stugan med isbitar till fötter, tänk istället att man kan gå barfota i stranden utan att frysa! Och dom gångerna du sagt "när du tar hem killen för första gången, säg till mig innan så att jag kan lämna bössan framme", och när du skrattade åt att nå sotare eller dy hade kommit in och du hade en massa skott framme på hatthyllan så dom hade typ gått ut igen, du tyckte dom var sååå löliga. 
Antar att jag som sammanfattning kan säga att jag ser upp till dig och jag älskar dig så otroligt mycket <3 
Så GRATTIS på födelsedagen, och hoppas att Jessica gjorde som jag sa och gav dig en kram från mig <33

I princip 2 månader sedan denna bild var tagen <3
Jag älskar dig pappa!! Grattis på födelsedagen!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack gumman! Men som du vet har jag slutat fylla år för länge sedan. Jag blir rörd när jag läser ditt inlägg och det gör inte saknaden lättare just då.
PoK

2012-10-20 @ 07:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0