On My Way

Ska strax iväg på någon sorts konstutställning som jag blev bjuden att följa med på, har egentligen ingen aning om vad det egentligen är. Efter så far vi vidare och ska se på en fotbollsmatch, Houston Dynamos vs Philadelphia Union. Tror det kommer blir otroligt häfitig eftersom att det är så himla stort. Efteråt var det tydligen någon fest för Cory's vän, så det blir nog en lång dag! Skulle egentligen behöva sova, men ääh vafan detta blir kul!

Har iaf hunnit Skypea lite med min underbara syster Jessia för första gången på 2 månader. Det var riktigt härligt att bara snacka lite, även fast det inte blev så länge då hon skulle iväg på fest. Blev absolut chockad när hon började ta på sig typ täckisar, men sedan började man förstå att det är minusgrader hemma medans det är "kalla" 27 här. Fick sedan snacka med mamma också, det är kul att snacka av sig om vad som har hänt på senaste tiden, och ja jag fick veta ett par nyheter, dom flesta låt det dåliga hållet. Men just nu så orkar jag inte tänka på det. Fick även säga hej till Linus och min underbara broder <3 Haha han vill verkligen att jag ska komma hem under jul, men tyvärr funkar det inte riktigt så :)

Till alla lördags-folk, kom ihåg. Varannan vatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0