Reality leaves a lot to the imagination

Jag försöker verkligen ta var dag som den kommer och bara go with the flow, men samtidigt vill jag bara att det ska hända saker nu. Liksom jag vill hitta nära härliga vänner, sure jag har väl hittat härliga personer men inte som hemma. Ni vet, såna man kan göra allt och snacka om allt med. Men det går framåt, vänta bara!

Idag på lunchen så var det tydligen ett "bråk", men det enda vi såg var en kille som dom drog iväg till andra sidan cafeterian, eller han följde mer bara med. Vi fick sedan höra att det var han och hans nyligt blivna x som hade börjat "diskutera" och att då någon slängt mjölk på den ena och den andra slängde då vatten på den andra... Lite mellanstadie klass på detta... Men låt mig säga att ingen klagar på att veta att denna kille nu är helt singel eftersom att han, om man nu ska vara ärlig. är en hottie. Woho, veckans snackis!

Btw så har jag funderat ett bra tag nu vem min U.S. History lärare ser ut som, och yey idag kom jag fram till vem det var! Jo ingen mindre än Ezra Fitz från Pretty Little Liars! Så då vet ni ju vad jag tycker om det. Lite smått coolt sådär att dom är så otroligt lika!

Och appropå lika så har jag även en kille i samma historia klass som är en exakt dubbelgångare av en kille jag känner från Luleå! Vill inte outa han, men wow alla tycker dom är så himla lika, till och med Mr. Fitz ;)

Love to ya!

Kommentarer
Postat av: Maya

Alltid kul med Look-a-likes, jag hade en serie sådana i min blogg tidigare (om man söker på Look-a-like hittar man dem nog) och jag kommer fortsätta min serie när jag fått ihop ett gäng till. Och när jag orkar blogga för nu är det tredje dagen jag är totalt däckad så jag inte kan göra nåt annat än ligga och vila.

Nånting som vore roligt att se är lite mer foton (ja förlåt om jag är tjatig haha) för man är ju nyfiken på hur Du har det Over There. Allt från hur skolan ser ut, hur staden ser ut, Din favoritaffär, Din favoritplats till allt annorlunda jämfört med hemma och mycket mer... Allt Du vill visa amerikanarna hemifrån fast tvärtom haha.

Ha det så gott! Kram på Dej!

2012-10-10 @ 10:39:03
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0