1 månad

Jag arbetar just nu med NY inlägg, och förhoppningsvis kommer det ut imorgon med en massa bbilder och lite mer info om vad som hände osv. Och appropå NY, idag firar jag 1 månad här i USA!!! Hur galet är inte det alltså? Tiden går bara fortare och fortare och snart är det till och med Halloween!! Är inbjuden till någon Ranch sak då, men i får se hur det blir med det

Idag följde jag iaf med Lesia till gymmet där jag tog och motions-simmade i ca 45 min och chilade sedan i bubbelpoolen i en kvart, ååh fatta så skönt! Har mina gympa-skor på skolan men tur nog kan man ju vara i poolen i stället, inte helt fel må jag säga :)
Annars har vi bara slappat och alla är så sjukt slut att det inte är sant, så nu sådär kl 10 går vi i säng, även fast jag kommer se någon film eller nå sånt. Som lite extra så är ju både jag och Christina sjuka, så ojoj vilket party hus det är just nu.

Har i alla fall planer för imorgon, blir troligtvis inte Football men som det ser ut nu så ska jag och Bowla, inser nu att jag inte gjort det på hur länge som hels, vilket leder till att jag kommer göra bort mig, heja Sara!!!

Som min vackra 1-månads present skulle det inte vara helt fel med lite Marabou (mitt lager börjar krympa, enormt) och annat lite smått och gått, låt oss inte glömma mina älskade Kinder Maxi heller!!! <3 

Tänkte visa er vad som gjorde min dag, och ni som känner mig kommer nog förstå varför, så himla härlig! <3

Känner att det blir att sätta igång min älskade Transformers nu!!

Älskar er <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0