9/11

Som ni alla vet är det idag 11 år sedan terrordåden i NY vilket betyder att hela USA är väldigt patriotiska. Folk sprang runt i USA tröjor, byxor, färger, bandanas, pärlhalsband samt flaggor som mantlar etc. Vi fick se små videor i både U.S govt och history. Det som fastnade i mitt huvud var när en kvinna sa "first we thought it was debris, but suddenly it became clear that it was the people jumping" or something like that. Jag vill inte ens tänka mig hur det var! Usch!

Utöver det gjorde jag mitt första Heath test med open note and open book, vilket betyder att vi fick använda anteckningarna och boken till en multiple answer test, alltså A, B, C, D frågor.

Har två U.S government tests imorgon som dock inte är lika enkla som Heath, nej utan mer typ cutcut måst plugga livet av mig... Så jag har pluggat från 3-7 och nu är min hjärna så trött att jag bara vill sova. Men sitter och kollar på The voice med Lesia. Vem kan alltså inte motstå Adam Levine.. Oh My gosh!! Älskar iaf programmet, började igår:)

Nu ska jag återgå till tv-tittandet, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0