My first footall game

It was AWESOME!!!! For med Beth and Patrick och sen mötte vi upp Cory där (Beth's son är med i the marching band) Allt var så himla coolt! Stadion var typ enorm och det var stekande hett, ååh underbart! Dock så suger både dance-teamet och våra cheerleaders, pinsamt! Eftersom Patrick är ex football player (sen han graduated) så fick han berätta hur allt fungerade osv, trooor jag förstod :) Vårat lag suger dock och vi mötte Tomball High School, men vi vann! Woho! Fast nu kommer alla football players vara så himla självsäkra på måndag, får förbereda mig.... Så skulle vi och äta efter så Beth åkte med Cory så åkte jag med Patrick. Ni fattar inte frihetskänslan det var att bara vara "ungdomar" och bara dunka massa House så högt det gick så basen bara dånade! Låt mig säga att hans bil då är en väldigt ny Charger!!! Så snacka om att man levde! Så speiellt just på kvällen då allt är mörkt, älskar Houston om natten! Är så anorlunda :D
Vi for då och mötte upp Beth och åt på Olive Garden (ca kl 10) eftersom att ingen av oss hade ätit middag. Mums. Så två nya saker (minst) på en dag, helt ok! Och så otroligt kul att faktiskt få komma ut och göra någonting :)










Falcon sign!










Sorry för crappy video, men hade tyvärr bara min lilla kompakt och hade inte riktigt tänkt filma, men slänger upp denna ändå :)

Love U guys!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att få prova på nya saker men å andra sidan så är ju det mesta nytt för dig nu för tiden.... Gud va brun du är förresten :-)
Älskar dig gumman <3

2012-09-09 @ 11:37:16
Postat av: elin söderström ;)

styr upp det dära med cheerleaderserna nu va sara ;) du får väl bli deras headcoach så dom duger till något vaA ;)

2012-09-09 @ 14:59:51
Postat av: Maya

Vad kul att se och vad vacker Du är! Ja brun och fin också. Härligt att Du får lite roligt emellanåt :)

2012-09-10 @ 07:24:23
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Maya

Det går tydligen inte kommentera nästa blogginlägg (I fell in love) för det blir bara fel på sidan när man klickar på "kommentera".

Förstår att Du blivit kär i Houston, det kan jag tänka mej! Hoppas Du får tillfälle att besöka fler städer och vyer däromkring under Din vistelse i Texas! Austin är en musik- & kulturstad som ligger nära, Dallas vore coolt att se bara för Southfork och San Antonio sägs vara vackert. Min väns son bor i Nacogdoches (säg det snabbt tio gånger haha). Jag tror jag får hänga på Din mamma och bli packad i hennes resväska dit hihi...

Jag har också Vocal cord dysfunction/Paradoxal Stämbandsrörlighet. Har gått hos tal- och sångpedagog för det när jag var yngre och det hjälper lite med andningen. Sång håller stämbanden igång. Promenader är lämpligt för själva träningen, men inte jogging.

Blir spännande att se Dina & Lesias bilder :) Alltid kul att se bilder för allt är jätteintressant och ingenting är som hemma. Och ALLT är väl BIGGER i Texas? ;)

Sköt om Dej!

2012-09-10 @ 07:44:04
URL: http://maypel.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vocal cord dysfunction/laryngeal obstruktion etc. same shit different name. Inget farligt så jogging funkar för många men just att maxa vid t ex beep-test kan bli tufft å leder ofta till att man låter som en brunstig säl :) Fler videos plz!

2012-09-13 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0