We are all weird

Skolan flyter på som vanligt och blir mer och mer en vana, men det finns fordrande saker som skiljer. Till exempel när historia läraren går igenom ett frågepapper där han säger alla svaren på provet vi ska ha imorgon... Liksom tack för hjälpen, meen... Saken är den att om läraren ska få det bättre ställt i sitt jobb så ska han vara bra, bra lärare gör så att eleverna får bra betyg, när han nu hjälper oss med prover kommer vi då få bättre betyg vilket gynnar honom. Allt detta....

Skolan här gör verkligen så att man har läxor mm varje dag, så när man kommer hem är det bara sätta igång med läxorna! Här har man inte på sig 1.5 månader att skriva en uppsats, nej utan en. Förstår verkligen inte hur det ska vara bra, en whatever!

Efter läxorna hjälpte jag iaf Christina med sin foto-uppgift, så där låg jag mitt på vägen och tog kort... Sådär 7 på kvällen i shorts och t-shirt vilket säger lite om värmen som fortfarande är här. Fick även agera som snabbast lite modell. Vi fick nog och bestämde oss för att dra till McDonalds och dra the usual smoothie. Typ min och Christinas sak vi gör någon/några ggr i veckan, mums!

Tack för att ni bryr er om mig och min lilla fina cold, det är på väg att bli bättre. Lever nu på någon weird medicin varje kväll som låt mig säga, gör både mig och min syrra lite smått konstig. Liksom man blir så himla drowsy av den, och den smakar så himla äckligt så vi bävar att ta den varje dag... Eftersom att vi låter som chewbacca efter vi tagit medicinen funkade vatten muggarna bra till!

Nejnej, blir upp extra tidigt imorgon för att vi ska till skolan och framkalla bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0