You get mad, You get strong, Wipe your hands, Shake it off

När jag kom hem från skolan gick jag direkt ut och satte mig. Jag hade bara detta behov av ljus och värme eftersom att jag inte har ett fönster i någon av mina lektioner. Efter ett tag i skolan känns det som hösten i Sverige (som ni snart/redan har) och då känner jag mig bara depp. Tog en Snapple samt lite gotta och gjorde läxorna medan solen bara värmde, helt underbart!! Tror jag kommer sakna den möjligheten när jag far tillbaka till Sverige. Läxorna känns inte alla lika tunga :) När Christina kom hem så drog vi till affären, köpte soppa ( min vmamma är sjuk så hon orkade inte med annat idag), för mig blev det tomat-soppa. Nu undrar ni säkert varför det ska vara så intressant, och jo det ska jag berätta. På något konstigt sätt blev jag lite nostalgis när jag såg det, har dock aldrig haft det förut.. Men jag kan inte ens räkna hur många gånger Ellen och Olivia diskuterat saker om Tomatsoppa i bussen... Vilket märke som är bäst, om den ska ha bitar i sig eller inte osv... Haha lite weird jag vet, men ändå! Haha :)

Efter middagen provade vi våra homecoming klänningar för att visa Lesia. Var kanske inte så genomtänkt eftersom att min lilla food-baby inte passade med klänningen :P Sen tittade vi på videos hur man dansar på homecoming - hallå där disco 09 + lite mer vuxet innehåll.. Och nej jag har inte tänkt köra twerking även fast några "svarta" på skolan verkligen försökte lära mig, men nejtack, liite för mycket för mig. Men bara en vecka kvar till homecoming nu!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0