Shine Bright Like A Diamond

ÅÅh alla dessa träningar tar verkligen slut på mig, varje vardag 8-10 på morgonen, och det är fortfarande lov! Vattnet och träningen gör en ännu tröttare än bara träning, men nu vet jag iaf att jag kommer hålla mig i form. Det där med swim team och gå upp i vikt håller inte riktigt ihop, om man nu inte gör så att man äter typ 5 mål skräpmar varje dag, vilket jag nu inte gör. Så hej då mina Amerikanska pounds, jag hoppas vi aldrig ses igen! Och i denna fart kommer jag förhonningsvis bli lite mer vältränad än vad jag varit på ett tag, även fast jag har sportat typ varje dag sedan jag kom hit.

Ni som funderar på att komma hit vet nog redan att här i 'merica är det svårt att undvika dom dära extra kilona. Även fast min vmamma lagar typ världens nyttigaste mat med basically inget fett alls så tror jag att jag har gått upp i vikt. Jag menar hon lagar typ nyttigare än vad min mamma gör (mmm saknar mammas mat) så är min kropp bara inte van vid dessa frestelser. Jag far dock bara ut och äter max 1 gång per vecka till skillnad från många andra som gör det varje dag. Flera av mina kompisar här drar en donken eller dunkin frukost, wings/burgare eller mexicanskt till lunch och så annan skräpmat till middag. Plus att dom tränar inte ens, hur håller dom sig ifrån att bli världens amerikanska fetto-monster?! Även fast jag sett bevis på såna olyckliga personer också, speiellt den där bruden som var tvungen ta upp två platser i matsalen för att hennes rumpa skulle rymmas.. Det är rent tragiskt hur det kn bli så.
Tro nu inte jag menar så som i Sverige, där folk är överviktiga.. Nej här är dom "svenska överviktiga" inte alls speciellt överviktiga, kanska lite mullig...

Haha nu har min trötthet spårat så nu ska jag ta en pn så jag orkar göra någonting resten av dagen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är ju inte så länge kvar nu tills du får äta min mat... Vad längtar du efter mest??

Älskar dig <3
Puss

2013-01-18 @ 17:08:26
URL: http://pitebanck1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0